S e t u p F a
دانلود نرم افزار
 
 

دراین پست آموزش ساخت و ایجاد افکتهای پیشرفته و خلاقانه در نرم افزار ادوبی فتوشاپ CS5 در آموزش مالتی مدیا به مدت زمان بیش از ۷ ساعت و ۴۵ دقیقه محصول موسسه آموزشی Lynda در به همراه سورس فایل های آموزشی را برای کاربران گرامی سایت بین دانلود آماده نموده ایم. اگر به دنبال ساخت تصاویری خلاقانه و چشم نواز هستید به طوری که موجب حیرت بیننده شوند این آموزش به شما کمک کرده که پا از کلیات و مقدمات فراتر گذاشته و وارد سطحی دیگر از آموزش نرم افزار Adobe Photoshop CS5 شوید .در این آموزش شاهد مواردی خواهید بود که می توانید با ترکیب چندین Effect ساده تصاویری خارق العاده بیافرینید .

در ادامه با گوشه هائی از سرفصل های این مجموعه آموزش ارزشمند طراحب افکت در فتوشاپ آشنا خواهیم شد :

  • معرفی مواردی که دراین آموزش فراخواهیم گرفت ( و آشنایی با برخی دیگر ازمقدمات )
  • آموزش ایجاد افکت های نوری در فتوشاپ CS5
  • آموزش ایجاد افکت های سایه در Photoshop (از افزودن سایه تا ایجاد افکت های مناسب برای آن )
  • آموزش افزودن حرکت به تصاویر توسط فتوشاپ CS5
  • آموزش افزودن Film Grain به تصاویر در فتوشاپ CS5
  • آموزش افزودن افکت های Vintage بر روی تصویر در Adobe Photoshop CS5
  • آموزش ساخت افکت های عکاسی به تصویر
  • آموزش ایجاد افکت هایی با Lens Blur و Focus
  • آموزش ایجاد افکت با Vanishing Point توسط فتوشاپ
  • آموزش ساخت افکت های Layer Bleding در فتوشاپ CS5
  • آموزش ایجاد افکت از طریق ترکیب تصاویر مختلف در فتوشاپ CS5
  • آموزش از طریق پروژه افکت ترکیب تصاویر در فتوشاپ   Athlet
  • آموزش از طریق پروژه افکت ترکیب تصاویر در فتوشاپ   Architecture
  • آموزش در رابطه با Composite Inspiration در فتوشاپ CS5
  • آموزش ایجاد یک Realistic Composite در فتوشاپ
  • آموزش اعمال افکت های حاشیه به تصویر در نرم افزار Adobe Photoshop CS5
  • آموزش ایجاد افکت ها از طریق کارکردن با Creative Action ها در نرم افزار Adobe Photoshop CS5
  • آموزش ساده سازی پروژه در فتوشاپ CS5
  • آموزش افکت قدرتمند سازی ( قوی سازی تصویر شخصیت ها )
  • آموزش پروژه ساخت افکت سرعت بر روی تصاویر در نرم افزار Adobe Photoshop CS5

و…



ادامه مطلب ...


سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:, :: 10:27 ::  نويسنده : سيدمرتضي مهدوي

Icon Replacer نرم افزاری برای ویندوز های ویستا و ۷ می باشد که با استفاده از آن به سرعت می توانید آیکون های ویندوز را تغییر دهید . با استفاده از این نرم افزار علاوه بر آیکون های ویندوز قابلیت تغییر آیکون های تمامی نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را دارید .قبل از اجرای برنامه توجه داشته باشید که هنگام تغییر آیکون باید برنامه ای که قصد تغییر آیکونش را دارید فعال (اجرا) نباشد و همینطور از فایل اصلی یک BackUP داشته باشید .



ادامه مطلب ...


این مجموعه شامل سی کاغذ دیواری های جذاب با فرمت jpg می باشد. افراد بسته به ذوق و سلیقه خود می توانند از این پک جدید والپیپر برای تزیئن بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند.



ادامه مطلب ...


آرزوی هر کاربری است که بتواند به سادگی فیلم هایی را که در آرشیو خود دارد مورد ویرایش قرار دهد. شاید در ابتدا این کار سخت به نظر برسد، اما در دنیای مجازی رایانه نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند که کار کاربران را تا حدودی برای ویرایش فیلم ها ساده می کنند. در این میان دو نرم افزار هستند که به نوعی رهبری این ابزارهای ویرایش را بر عهده دارند. Adobe Premier و Corel Video Studio این دو نرم افزار می باشند. نکته ای که در مورد این دو نرم افزار اهمیت دارد این است که Corel Video Studio محیط کاربری بسیار ساده تری دارد و کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و به سادگی می توان کار با نرم افزار را آموخت.

Corel Video Studio تا چند نسخه قبل با نام Ulead Video Studio عرضه می گردید اما از زمانی که کمپانی معروف Ulead جزیی از خانواده Corel شد دیگر با این نام عرضه می گردد و مطمئنا همکاری این دو کمپانی بر قدرت این نرم افزار خواهد افزود. برای توصیف این نرم افزار باید این طور مطلب را بیان نمود که کاملترین ابزار برای ویرایش و ساخت فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن که بتواند تقریبا تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید Corel Video Studio نام دارد.

ابزاری با داشتن Template های متعدد و زیبا برای سلیقه های متفاوت می تواند فیلم ها را با هر فرمتی تا بهترین کیفیت ممکن یعنی Blu-ray ویرایش نماید. می تواند فیلم ها را میان افراد به اشتراک گذارد یا این که در سایت معروف Youtube آپلود کند. قادر است همان فیلم ها رابا iPhone هم به اشتراک گذارد.از صدای های با کیفیت دالبی دیجیتال پشتیبانی می کند، صداها را با بهترین کیفیت و با هرفرمتی که کاربر بخواهد ضبط می کند. می تواند صداها را هم با فیلترهای موجود ویرایش کند و صداها را از لوح های فشرده Import کند.قابلیت Capture کردن فایل های ویدئویی را از دوربین های دیجیتال، موبایل ها و انواع دستگاه های پخش و جتی DVD ها نیز دارد با همان کیفیتی که ضبط شده اند.افکت های متنوع و متعددی برای اهداف و سلیقه های مختلف در خود جای داده است که برای زیبایی کار ویرایش می توان به آن ها پناه آورد. قادر به ساخت لوح های فشرده قابل اجرا در انواع دستگاه های پخش است. Corel Video Studio می تواند Slide Show هایی زیبا ار تصاویر تهیه نماید. از فرمت های مختلف به طور کامل پشتیبانی کند و در یک کلام یک آچار فرانسه باشد برای کاربران مشتاق به ویرایش فیلم ها . اما از همه این صحبت های که بگذریم با Corel Video Studio می توان به سادگی فیلم های ساده ای را هم ساخت. یعنی فیلم های دلخواه را با Capture کردن و قراردادن تصاویر دیگر در کنار آن ها به صورت دلخواه به فیلمی دیگر تبدیل نمود. سومین قابلیت مهم این ابزار ساخت فیلم های DVD می باشد که با بهترین حالت ممکن و با افکت های مختلف به صورت Wizard تهیه و آماده کنید و در یک کلام یک ابزار فوق العاده که دستیار بسیار مناسبی برای تدوین گران حرفه ای و مبتدی می تواند باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel VideoStudio Pro X4 v14.0 :

- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری

- ارسال فایل ها به گوشی های تلفن همراه

- به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری

- قابلیت ارسال به سایت Youtube

- قابلیت دریافت فایل ها صوتی از دوربین های دیجیتال

- قابلیت ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا

- افکت های متعدد و متنوع

- ویرایش صداها

- ضبط صدا با فرمت های مختلف

- پشتیبانی از دالبی دیجیتال

- پشتیبانی از فرمت Blu-ray

- ذخیره با بهترین کیفیت ممکن و با هر فرمت دلخواه

- طرح های آماده زیبا و متنوع

- ساخت فیلم به آسانی

- قطعه قطعه کردن یک فیلم به سادگی

- ساخت فیلم های DVD با بهترین کیفیت

- محیط کاربری فوق العاده زیبا و جذاب

- سادگی کار با نرم افزار

- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …

قابلیت های جدید در این نسخه :

- امکان استفاده اجرا بخش های مختلف ویدئوها به صورت صحنه آهسته

- قابلیتی به نام Time-Lapse برای عکاسان حرفه ای

- واسط کاربری انعطاف پذیر نسبت به قبل

- امکان رایت و ساخت دی وی دی ها با کیفیت HD

- افزایش سرعت و کارآیی نرم افزار به واسطه سازگاری با CPU و GPU ها

- امکان ساخت فیلم های سه بعدی

و …

برای کرک کردن این نرم افزار کافیست مراحل زیر را دقیقا انجام دهید:

۱- ابتدا برنامه را نصب کرده و سپس اجرا نمائید.

۲- در صفحه ای که ظاهر می شود برروی Already Purchase کلیک کنید.

۳- سریال نامبر تولید شده در کیجن را پس از انتخاب نرم افزار مورد نظر در کیجن وارد نرم افزار نمائید.

۴- قسمت استفاده از تلفن را برای کرک کردن انتخاب کنید ( گزینه وسط )

۵- بازدن دکمه Continue وارد صفحه ای جدید می شوید.

۶- در قسمت اول ( Installation Code ) یک سریال مشاهده می نمایید.

۷- آن را در قسمت وسط کیجن تایپ نموده . البته بدون خط تیره ها

۸- پس از این که تایپ نمودید دکمه Activation Code را فشار دهید تا در قسمت سوم کیجن سریالی تولید شود.

۹- آن را در برنامه کپی کرده و دکمه Continue را فشاردهید.

۱۰- اگر همه اعمال را درست انجام داده باشید برنامه به طور کامل کرک خواهد شد.



ادامه مطلب ...


مجموعه ۲۰ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا در سایت در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بین دانلود دریافت کنید.



ادامه مطلب ...


copy protect جلوگیری از کپی شدن فایل ها در cd/dvd و حافظه ها Copy Protect 1.6.0

Copy Protect نرم افزاری عالی برای محافظت حرفه ای از اطلاعاتی است که کاربر قصد دارد آنها را درون لوح های فشرده CD/DVD و حافظه های USB و هارد های خارجی نگهداری یا رایت نماید. در واقع این نرم افزار در زمینه های لوح های فشرده CD/DVD نوعی نرم افزار رایت لوح فشرده قفل دار محسوب می شود که کاربر میتواند تمامی اطلاعات خود اعم از عکس ها،ویدیوها،انواع اسناد و موزیک ها و… را به گونه ای روی لوح فشرده رایت نماید که تنها قابلیت اجرا را داشته باشد و در صورت کپی شدن به هیچ وجه قابل اجرا نیستند. در زمینه حافظه های USB و هارد های خارجی اکسترنال نیز نرم افزار Copy Protect مشابه همان لوح های فشرده عمل میکند و در واقع اجازه کپی شدن و اجرا شدن فایل ها را در محلی به غیر از هارد و یا حافظه USB انتخاب شده نخواهد داد. در واقع عملکرد نرم افزار به صورتی است که اطلاعات محافظت و قفل شده تنها قابلیت اجرا شدن در همان محلی را دارند که به وسیله نرم افزار در آن گنجانده شده اند. برای باقی ماندن این حالت حافظت نیازی به نصب بودن نرم افزار Copy Protect روی دیگر کامپیوترها نیست و از این بابت که نرم افزار روی دیگر ویندوزها و کامپیوترها نصب نباشد هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد و حافظت همچنان پابرجاست. بنابراین توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها از فایل های pdf گرفته تا فایل های نرم افزارهای آفیس و فایل های فلش و… را محافظت نماید.

 



ادامه مطلب ...


AV Voice Changer نرم افزاری است که به کمک آن می توانید به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی  و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

قابلیت های کلیدی نرم افزارAV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37 :

- دارای خروجی صدا با کیفیت بسیار بالا به وسیله تغییراتی که در صدا ایجاد کرده و افکت هایی که به آن می دهد.

- توانایی وارد کردن و مقایسه بین صدای افراد مختلف و همسانسازی آنها.

- توانایی ایجاد تغییرات کلی در صدا و تبدیل صدای کاربر به صدای مرد، زن و انواع حیوانات.

- توانایی ضبط کردن صدا از دیگر وسیله های خارجی و افکت گذاری بر روی آن.

- کاملا سازگار با انواع برنامه های اینرتنتی در ضمینه چت و گفتگو های صوتی از جمله : YIM, AIM, MSN, Google Talk, ICQ, Paltalk, Net2Phone .

- دارای equalizer ها و ابزاراتی پیشرفته برای حذف Noise و بهبود کیفیت صدا.

- دارای بیش از ۱۰۰ ها افکت برای ایجاد تغییرات در صدا.

- دارای مجموعه ای از صداهای افراد مشهور و گرفتن صدای کاربران و همسان سازی صدای کاربر با افراد مشهور و به عبارت دیگر تقلید صدای آنها !

- دارای ظاهری ساده و کاربرپسند و در عین حال حرفه ای.

و …



ادامه مطلب ...


MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 28 دی 1391برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : سيدمرتضي مهدوي

آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET نسخه هاي v3.x v4.x v5.x

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است، برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


دانلود PotPlayer v1.5.35174 x86/x64 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و ویدئویی

 

شركت های بسیار مختلفی نرم افزارهای گوناگونی را برای پخش فایلهای مالتی مدیا ساخته اند و شاید شما دوستان با بسیاری از این نرم افزارها كار كرده باشید. ولی انتخاب یكی از این نرم افزارهای مالتی مدیا بسیار سخت و دشوار میباشد و باید این را مد نظر داشته باشیم كه این نرم افزار علاوه بر خوش دست بودن قابلیت پخش فرمتهای مختلف را دارا باشد نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند.JetAudio ،Windows Media Player،WinDVD، PowerDVD و... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام Daum PotPlayer موجود است که علاوه بر حجم كم قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا رایگان هم میباشد. در صورتی كه شما با نرم افزارKMPlayer كار كرده باشید حتما با این نرم افزار به آسانی میتوانید كار كنید. این دو نرم افزار ساخت یك شركت میباشند. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCDها و DVDها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Daum PotPlayer:
- پشتیبانی از تمامی فرمتهای صوتی و تصویری
- امكان كپچر كردن فایلها با كیفیت قابل قبول
- در اختار گذاشتن تمام اطلاعات یك فایل صوتی یا تصویری
- هماهنگی و پشتیبانی كامل از برنامه های صوتی و تصویری
- قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری كامل با زبان فارسی
- نرم افزار بسیار كم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد
- قابلیت تعریف و تنظیم كلیدهای پخش برنامه به آسانی
- قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه
- قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت كامل پشتیبانی از فایلهای فشرده
- پشتیبانی كامل از فرمتهای دی وی دی
- پشتبانی كامل از فایلهای فلش
- پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال
- امكان پخش فایلهای AAC, OGG
- پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته های جذاب و زیبا
- امكان هماهنگ شدن با پلاگینهای وینمپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دانلود DVD X Studios CloneDVD v6.0.3.5 - نرم افزار کپی دی وی دی های محافظت شده

 

DVD X Studios CloneDVD بی شك یكی از یکی از کاملترین نرم افزارهایست که می تواند امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن ها بتوانند به سادگی کار رایت برروی انواع لوح های فشرده را به شکل های مختلف انجام دهند. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار با شكستن كدها و قفل های محافظتی و منظقه ای دی وی دی ها به سادگی می توانید از دی وی دی هایی كه در برابر رایت محافظت شده اند را به راحتی از آن كپی برداری كنید. این نرم افزار به وسیله تکنولوژی transcoding توانایی فشرده سازی فیلم های DVD را با کمترین افت کیفیت دارا می باشد. به طوری که می توانید از روی فیلم DVD زبان و صدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و این نرم افزار فیلم را به اندازه حجمی که مشخص کرده اید فشرده کند. به صورت مثال شما میتوانید با این نرم افزار قدرتمند فیلمهای دی وی دی با ظرفیت 8.5 گیگابایتی را بر روی دی وی دی های 4.7 گیگابایتی بدون افت كیفیت و با كیفیت عالی رایت نمایید. با استفاده ازاین نرم افزار قدرتمند شما میتوانید به سادگی از دی وی دی های خود كپی تهیه كنید و یا اینكه از آنها بر روی سیستم خودتان بك آپ تهیه نمایید و با فرمت ISO ذخیره نمایید. و دی وی دی های فیلم خود را تبدیل به فرمتهای AVI, ASF, iPod MP4, PSP MP4, 3GP, etc نمایید. در صورتی كه دی وی دی های شما دارای قفل های CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS باشد به راحتی با یك كلیك این محدودیها را حذف نمایید.همچنین با كمك این نرم افزار میتوانید از دی وی دی های فیلم و تبدیل فرمت آنها برای Apple iPod, PSP, Zune, Smart Phone, etc... استفاده كنید.

قابلیت های كلیدی نرم افزار DVD X Studios CloneDVD:
- قابلیت بك آپ گیری و كپی از فیلمهای دی وی دی و تبدیل آنها
- قابلیت رایت انواع فیلم به صورت VCD و یا DVD با كیفیت عالی
- پشتیبانی از اکثر فرمت های مختلف چند رسانه ای
- تبدیل و فشرده سازی DVD-9 به DVD-5 با كیفیت بالا
- كپی و تكثیر از DVD های قفل دار و خش دار
- پشتیبانی از انواع فرمت ها در ایمیج لوح های فشرده
- سازگاری با تمام سخت افزار ها و CD/DVD writers
- قابلیت ایمیج گیری از لوح های فشرده و تبدیل آنها
- حجم مناسب با توجه به قابلیت های نرم افزار
- تبدیل فیلمهای AVI, ASF, 3GP برای Smart Phone, MP4 for Apple iPod, MP4 for Sony PSP
- برداشتن محدودیت منطقه ای و قفل DVD و حذف CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS
- کپی فیلم های دی وی دی برروی لوح های فشرده دی وی دی  و گرفتن ایمیچ
- بهترین کیفیت ممکن در كپی فیلم ها ی NTSC  و PAL
- پشتیبانی كامل از دی وی دی های DVD-R(W), DVD+R(W), DVD DL-RW, DVD DL+R
- قابلیت تبدیل MPEG4 یا كیفیت عالی
- قابلیت پشتیبانی از دی وی دی های دو لایه و كپی و رایت DVD-9
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط کاربری بسیار جالب و جذاب و كپی تنها با یك كلیك
- پشتیبانی از زبانهای مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2013/01/13

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6954 نسخه اینترپرایز

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.



ادامه مطلب ...


دانلود Casit Guard v5.0 - نرم افزار كاسيت رمزگذاری بر روی فایل و فولدرها

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده كه خواسته اید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری كرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این كار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان كرده اید كه نتایج دلخواه شما را نداشته اند. اما اكنون باز هم آزمایشگاه پیشرو سیستم بعد از حدود یک سال و نیم اقدام به ارائه و انتشار نسخه جدید نرم افزار بسیار مفید و كاربردی محافظ كاسیت كرده است كه علاوه بر امكانات فراوانی كه داراست به زبان شیرین فارسی طراحی شده و در اختیار تمام ایرانیان و شما كاربر عزیز قرار داده است. شما با استفاده از آن می توانید از فایل ها و پوشه های خود در برابر دیگران محافظت نمایید. محافظ كاسیت كه توسط علی نصیری طراحی گردیده است نرم افزاری است كه برای قفل كردن فایل ها و پوشه های شخصی شما به كار می رود و این امكان را برای شما فراهم می كند تا بتوانید علاوه بر پوشه ها، فایل های مورد نظر خود را نیز با امنیتی فوق العاده قفل گذاری كرده تا دیگران به هیچ وجه نتوانند به فایل ها و پوشه های شما دسترسی یابند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Casit Guard:
- زبان فارسي (كامل)
- تغییر پوسته نرم افزار
- گرافيك بالا و زيبايي نرم افزار
- محیط ساده و كاربر پسند
- برطرف شدن باگ هاي نسخه هاي قبل
- پشتيباني از انواع فايل ها و فرمت هاي مختلف
- امنیت فوق العاده بالا در حفاظت فايل ها و پوشه ها
- اضافه كردن پسورد ساز جهت بالا بردن امنيت پسورد
- طراحي سيستم بايگاني (ليست محافظت شده ها)
- جستجو در بايگاني و معرفي به جايگاه با يك كليك
- طراحي نسخه جديد قفل پوشه
- اظافه كردن بانك اطلاعات به نرم افزار جهت ثبت تمامي فايل ها و پوشه هاي قفل شده
- امكان پشتيبان گيري و بازگرداني تمامي اطلاعات نرم افزار
- امكان گزارش گيري از ليست فايل ها و پوشه هاي قفل شده
- امكان تغيير رمز ورود به نرم افزار به همراه سوال و جواب امنيتي
- امكان بازيابي رمز فراموش شده براي ورود به نرم افزار (مانند ايميل ياهو)
- سيستم ارسال ايميل به همراه فايل ضميمه
- قابليت به روز رساني نرم افزار
- برطرف کردن مشکل بازیابی رمز عبور
- اضافه شدن راهنماي فارسي استفاده از نرم افزار
- اضافه شدن آموزش نصب فونت فارسي
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...
 



ادامه مطلب ...


 

PhotoKey نرم افزاریست برای کاربرانی که قصد اضافه کردن افکت ها و همچنین جلوه های ویژه به تصاویر خود را دارند. این ابزار کارآمد با دارا بودن طرح های گوناگون در نرم افزار با امکان حذف بخش های مختلف عکس مثل پس زمینه و جای گزینی عکس دیگر به جای آن کار را برای کاربران بسیار آسان خواهد کرد تا بتوانند تصاویر متفاوت از عکس اولیه پدید آورند. این ابزار که نسخه جدید آن به تازگی ارائه شده با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج و همچنین استفاده از کیفیت بالا در ذخیره سازی و همچنین اضافه کردن افکت ها خروجی های با کیفیتی را تحویل کاربران می دهد.
مدیریت هزاران تصاویر تنها با چند کلیک ساده، اضافه کردن سایه به تصاویر افراد ، قابلیت ساخت طرح صفحه ابتدایی برای مجلات و البته ابزارهایی بسیار انعطاف پذیر برای عکاسان از جمله مواردی هستند که در این نرم افزار تعریف شده اند. نرم افزار PhotoKey با حجم مناسبی که دارد با قابلیت پردازش سریع تصاویر و البته سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند تا به صورت مبتدیانه و یا حتی حرفه ای تصاویر را به همراه افکت هایی جذاب می تواند گزینه ی فوق العاده ای باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Fxhome PhotoKey Pro:
- پس زمینه های آبی و سبز برای ویرایش تصاویر
- پشتیبانی از فرمت های رایج
- قابلیت کار برروی دسته ای از فایل ها
- پشتیبانی از حالت Layering
- اضافه کردن افکت های زیبا و جذاب با تصاویر
- قابلیت سایه انداختن به تصاویر
- استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر
- قابلیت طراحی کارت ویزیت
- اضافه کردن متن ، لوگو و ... به تصاویر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 



ادامه مطلب ...


دانلود Windows XP SP3 x86 Integrated January 2013+SATA - ویندوز ایکس پی، سرویس پک سه همراه با جدیدترین آپدیت ها

ویندوز اکس‌ پی یکی از سیستم ‌عامل ‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس ‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌ تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز اکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز اکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم‌عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز اکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد. نسخه ی نهایی سرویس پک سه ویندوز ایکس پی دارای شماره ساخت 5.1.2600.5512 می باشد و تمام آنچه پیش از این تاریخ به عنوان ویندوز ایکس پی سرویس پک سه دیده و شنیده اید همگی یا نسخه های آزمایشی بوده اند و یا به دلیل به همراه داشتن آپدیت های جدید به عنوان سرویس پک سه نامیده می شدند. نسخه ی نهایی بدون شک همین هست که مقابل شما قرار دارد! Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این 4 سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور 2008 داراست.
ویندوز XP در ویراشهای مختلفی ارائه شده‌است که از رایج ترین آنها می‌توان به ویندوز XP ویرایش خانگی برای کاربران خانگی ویندوز XP حرفه‌ای که قابلیت‌های دیگری همچون پشتیبانی از دامنه ویندوز سرور را دارد مناسب کاربران حرفه‌ای و تجاری است، اشاره کرد. ویندوز XP ویرایش Media Center نیز در حقیقت همان ویندوز XP حرفه‌ای است که قابلیت‌های اضافی در مورد سیستم‌های چند رسانه‌ای همچون تماشای TV، مشاهده DVD و شنیدن موزیک دارد. ویندوز XP ویرایش Tablet PC برای اجرا در پلت فرم‌های Table PC طراحی شده‌است. همچنین دو ویرایش ۶۴ بیتی از ویندوز XP وجود دارد: ویندوز XP ویرایش ۶۴ بیتی برای پردازنده‌های تیانیوم و ویندوز XP ویرایش حرفه‌ای x۶۴ برای پردازنده‌های x۸۶-۶۴ ویندوز XP به خاطر بهبود کارایی و پایداری نسخه‌های قبلی ویندوز، مورد توجه قرار گرفته‌است. در ویندوز XP، واسط گرافیکی کاربر کاملاً از نو طراحی شده‌است و بسیار کاربرپسندتر از نسخه‌های قبلی ویندوز مایکروسافت است. قابلیت‌های مدیریت نرم افزاری جدیدی در XP معرفی شده‌اند که کاربران را از جهنم DLLها که در نسخه‌های قبلی همه را به ستوه درمی آورد، رهایی می‌بخشد. XP اولین نسخه از ویندوز است که از فعال سازی محصول برای مقابله با قوانین تخلف نرم افزاری استفاده می‌کند. با وجود تمام قابلیت‌های موجود، XP به خاطر آسیب پذیری‌های امنیتی، وجود برنامه‌های جانبی مایکروسافت همچون اینترنت اکسپلورر و ویندوز مدیا پلیر در ویندوز به صورت پیش فرض و برخی زمینه‌های واسط کاربر، مورد انتقاد کاربران قرار گرفته‌است. در ویرایش اصلی ویندوز، ویرایش خانگی برای کاربران خانگی و ویرایش حرفه‌ای، برای کاربران حرفه‌ای و تجاری است. علاوه بر این ویرایش Media Center نیز موجود می‌باشد.

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ 01.2013 می باشد.
- ویندوز اکس پی سرویس پک سه از لحاظ ظاهر هیچ تفاوتی با نسخه های قبلی ندارد و در عین سادگی ظاهر از لحاظ کارایی بسیار قدرتمندتر و حرفه ای تر است.
- قابلیت آپدیت ویندوز و دانلود آخرین آپدیت های مایکروسافت و استفاده از بخش Windows Update سیستم عامل که ویندوز شما را کاملا برای سایت مایکروسافت معتبر و رسمی می کند، میسر شده است!

ویژگی های Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated January 2013+SATA:
- آخرين آپديت ويندوز ايكس پي تا Update January 2013
- بهبود امنیت در Internet Explorer
- نصب ويندوز به صورت 100% ريجيستر مایکروسافت بدون نياز به سريال نامبر
- دارا بودن درایور های SATA (جهت رفع مشکل نصب ویندوز ایکس پی در شناسایی هارد های ساتا و مشکل نصب بر روی لپ تاپ ها)
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع كار با اینترنت و شبكه
- بدون هرگونه برنامه و نرم افزار اضافی
- فاقد پوسته ها و تم ها اضافی و والپیپر های غیر اورجینال
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- حذف برنامه اضافی Windows Messenger و MSN Explorer
- ویژگی Network Access Protection
- ویژگی black hole router detection
- رفع مشكلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا
- رفع مشكلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- و ...
 



ادامه مطلب ...


دانلود Active ZDelete v7.1.3 - نرم افزار حذف ایمن فایل ها از سیستم

گاهی امنیت ایجاد می کند فایل ها به طور کامل پاک شوند ؛ همانطور که امکان بازیابی فایل های پاک شده وجود دارد این امکان هم به واسطه نرم افزارها فراهم شده تا کاربر بتواند به طور کامل هرآنچه از اطلاعات می خواد به صورت کامل از حافظه مورد نظر حذف کند تا امکان بازیابی آن ها با هر روش و ترفندی وجود نداشته باشد. حذف کامل فایل هایی نظیر فایل های شخصی ، کش اینترنت ، فایل هایی که از وبگردی ایجاد شده اند ، تاریخچه وبگردی و به طور کلی همه فایل ها قابلیتی است که نرم افزار Active ZDelete Net به کاربران ارائه می دهد. این ابزار بسیار مفید که امنیت فوق العاده ای هم دارد به سبب امکانات و امنیت بالا و درصد کم خطاها در بسیاری از مراکز حساس دولتی در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
همین قابلیت مهم اصلی ترین امکانی است که در این ابزار گنجانده شده است ؛ Active ZDelete Net با یک واسط کاربری گرافیکی امکان حذف کامل اطلاعات را فراهم می کند. البته امکاناتی هم در نرم افزار گنجانده شده که بسیاری از کارها را به صورت خودکار انجام می دهد ، مثلا این امکان فراهم شده تا به صورت خودکار فایل های حاصل از وبگردی پاک گردند که در ادارات و شرکت ها و یا حتی سیستم های خانگی برای افزایش ضریب امنیت می تواند بسیار مفید باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Active ZDelete Net:
- پاک نمودن اطلاعات شخصی به صورت کامل
- امکان استفاده از Drag & Drop در بسیاری از عملکردها
- امنیت بالای نرم افزار و درصد کم در اشتباهات
- پاک کردن کش اینترنت ، فایل های ایجاد شده از وبگردی و ...
- امکان تعیین عملکرد خودکار برای بخش هایی از نرم افزار
- قابلیت زمان بندی نرم افزار برای پاکسازی فایل های تعیین شده
- واسط کاربری کاملا گرافیکی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دانلود Readiris Corporate v12.0.5702 ME - نرم افزار تشخیص متن از تصویر

همه ما به این نکته واقف هستیم که دنیای دیجیتالی نرم افزارها و البته سخت افزارهای رایانه ای چند ساله ای است که پیشرفت فوق العاده ای داشته است. هرروز ده ها دست آورد جدید و نو در سراسر جهان به وسیله شرکت های مختلف ارائه می شود که هریک می تواند کاربران را انجام کارهای روزمره یاری دهد و گاهی هم آنقدر اهمیت پیدا می کند که بشر بدون آن به هیچ وجه نمی تواند کارها را دنبال کند. یکی از تکنولوژی هایی که در این چند ساله بسیار شهرت یافته OCR است. تکنولوژی بسیار مفیدی که به وسیله آن نرم افزارها قادرند متن ها را از درون تصاویر جداکنند یعنی قابلیت تشخیص متن داخل تصاویر را دارند.
این قابلیت برای ما کاربران وقتی اهمیت زیادی پیدا می کند که برای مثال ما بخواهیم متن موجود در یک عکس را تایپ کنیم یا این که آن را پس از اسکن به صورت یک کتاب چاپ کنیم اینجاست که اگر این تکنولوژی نبود می بایست زمان زیادی برای تایپ آن متن بلند صرف می شد. ما برای این پست نرم افزاری در نظر گرفته ایم که قابلیت شناسایی متن داخل تصاویر را دارد. Readiris یکی از معروفترین ابزارهای موجود در این زمینه است. نرم افزاری بسیار کارآمد که امروزه در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد و به سبب هماهنگی با زبان های مختلف دنیا کاربران آن را به عنوان اولین انتخاب خود مطرح می کنند. در استفاده از این ابزار تنها چیزی که نیاز است عکس با کیفیت 300dpi باشد تا نرم افزار بتواند با تکنولوژی برتر و دقت بسیار بالا متن داخل عکس را شناسایی و به صورت یک سند ذخیره کند. از قابلیت های مهم این ابزار می بایست به دقت بسیار بالا در شناسایی متن ها اشاره کرد که در کمتر نرم افزار می توان این دقت را مشاهده کرد.
نسخه جدید Readiris با قابلیتی بسیار مفید برای ما فارسی زبان ها ارائه شده است. نسخه خاورمیانه ای که قادر به تشخیص زبان فارسی هم هست ؛ یعنی دیگر نیاز نیست ما متن های موجود در تصاویر را که به زبان فارسی است تایپ کنیم و می توانیم با استفاده از این ابزار آن را به یک متن تبدیل نمائیم. Readiris Corporate Middle East کامل ترین نسخه ای است که فعلا برای ما فارسی زبان ها ارائه شده است ؛ قابلیت هایی مثل ساخت اسناد PDF ، سازگاری با فرمت های مختلف در ورودی ، ساخت اسناد XPS ، اسکن و ارسال مستقیم به صورت ایمیل و ده ها ابزار برای کار برروی تصاویر هم جز قابلیت های جانبی این ابزار محسوب می شوند. این نسخه به صورت کامل به همراه کرک آماده شده تا شما کاربران آن را دانلود کرده و با صرفه جویی در وقت به کارهای خود با تکنولوژی OCR رسیدگی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Readiris Corporate:
- جداسازی متن از تصاویر با تکنولوژی OCR
- ساخت اسناد PDF
- ساخت اسناد XPS
- ذخیره سازی سند اسکن شده با فرمت دلخواه
- ساخت با کیفیت ترین اسناد با کمترین حجم با تکنولوژی فشرده سازی
- سازگاری با فرمت های مختلف به عنوان ورودی
- شناسایی جدول های موجود در عکس ها
- اسکن عکس و ارسال متن جداشده به صورت مستقیم به ایمیل
- وجود ابزارهای مختلف برای کار برروی تصاویر
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- استفاده همزمان از چند عکس
- سازگار با زبان های مختلف زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دانلود PCRecovery FileRestore Pro v4.1.2 - نرم افزار بازیابی به ساده ترین شکل ممکن

نرم افزار PCRecovery FileRestore Professional ابزاریست ساده اما کارآمد برای بازیابی فایل هایی که به هر دلیلی چه خواسته و چه ناخواسته از روی حافظه های مختلف متصل به رایانه پاک می شوند. فایل هایی که گاهی اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارند و همین نرم افزار ریکاوری است که می تواند بسیار راهگشا باشد. این ابزار هم با پشتیبانی از انواع حافظه ها و همچنین سیستم فایل های رایج کار را برای کاربران در این زمینه راحت خواهد کرد ؛ با توجه به حجم بسیار مناسبی که دارد از سرعت فوق العاده ای هم در جست و جو و اسکن حافظه ی مورد نظر برای یافتن فایل های پاک شده بهره می برد.
بیش از 30 قابلیت برای این نرم افزار 1.5 مگابایتی ذکر شده که همه نشان می دهد خواسته های حرفه ای ترین کاربران هم با استفاده از این ابزار مرتفع خواهد شد. بازیابی پارتیشن های پاک شده ، درایوهایی که فرمت شده اند و اطلاعاتش از بین رفته اند ، بازیابی اطلاعاتی که به وسیله ویروس ها نابود شده و یا اشتباها از روی دیسک پاک شده اند ، پیش نمایش از یک سری فرمت های خاص قبل از بازیابی نهایی و ده ها قابلیت دیگر که نرم افزار PCRecovery FileRestore Professional یکجا کنار هم به کاربران هدیه می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PCRecovery FileRestore Professional:
- بازیابی فایل های پاک شده
- بازیابی پارتیشن های حذف شده
- سازگار با سیستم فایل های مختلف
- سازگار با انواع حافظه ها
- شناسایی و سازگاری با صدها فرمت مختلف
- پیش نمایش از فرمت های مختلف قبل از بازیابی
- سرعت بسیار مناسب در اسکن
- اسکن تمامی سکتورها حتی بدسکتورها
- حجم بسیار مناسب نسبت به قابلیت های فراوان
- امکان تنظیم تمامی بخش های نرم افزار قبل از اسکن
- بازیابی چندین فایل مختلف به صورت یکجا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, :: 13:59 ::  نويسنده : سيدمرتضي مهدوي

یک نرم افزار  بسیار کم حجم پخش صدا برای ویندوز



ادامه مطلب ...


  • نرم افزار امنيت , نرم افزار امنیتی , نرم افزار انتی ویروس , نرم افزار ضد هک

  • امنیت از جمله مسائلی است که باید مورد توجه کاربران باشد چراکه این مسئله با سلامت رایانه و اطلاعات آنها ارتباط مستقیم دارد. حال آنکه کاربران برای تأمین امنیت رایانه خود هریک از روش و نرم افزارهای خاصی استفاده می کنند. یکی از نرم افزارهایی که مجموعه ای از امور را به صورت یکجا انجام می دهد و می توان خیال شما را به عنوان کاربر از جهت امنیت راحت نماید است. این نرم افزار امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و توانایی حفاظت از رایانه شما در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، حملات هکرها و دیگر تهدیدات را داراست. همچنین نرم افزار فوق الذکر دارای سرعت بالا در اسکن فایل و پاکسازی سیستم از ویروس ها و دیگر بدافزارها را دارد. از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به امکان بروز رسانی از طریق اینترنت و استفاده اندک از منابع سیستم اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از وبلاگ جدیدترین برنامه ها دریافت نمایید.
    برخی ویژگی های نرم افزار:
    - محافظت از سیستم در برابر ویروس ، تروجان ، کرم اینترنتی ، کی لاگر و نرم افزارهای جاسوسی.
    - سرعت بالا در اسکن.
    - حفظ امنیت سیستم در برابر ایمیل های آلوده.
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
    - و...


ادامه مطلب ...


قفل گذاری روی درایوها

Odin HDD Encryption نام نرم افزاری امنیتی است که علاوه بر رمزگذاری انواع درایوهای مختلف، از اطلاعات شما در برابر ویروس و آلودگی های احتمالی محافظت می کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید درایوهای مختلف هارد دیسک خود را با الگوریتم پیشرفته رمزگذاری این نرم افزار ، رمزگذاری نمایید و از اطلاعات آن در برابر دسترسی افراد بیگانه و یا آلودگی ناشی از ویروس ها و بدافزارها جلوگیری کنید. این نرم افزار همچنین قابلیت رمزگذاری هارددیسک های اسکترنال و حافظه های فلش را نیز داراست. می توانید بخش خاصی از یک درایو را رمزگذاری کنید و مابقی را به صورت آزاد در دسترس دیگران قرار دهید.
برخی ویژگی های نرم افزار Odin HDD Encryption :
رمزگذاری درایوهای هارددیسک ، حافظه های فلش ، هارد اکسترنال و...
رمزگذاری با الگوریتم پیشرفته.
محافظت در برابر آلودگی به ویروس.
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.


 



ادامه مطلب ...


آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET نسخه هاي v3.x v4.x v5.x

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است، برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2013/01/05

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6945 نسخه اینترپرایز

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, :: 19:16 ::  نويسنده : سيدمرتضي مهدوي

دانلود 50 Excelent Landscapes HD Wallpapers 94 عکس منظره

عنوان: عکس های بی نظیر با موضوع مناظر طبیعی - Excelent Landscapes Wallpapers
کیفیت: HD - عالی
رزولیشن: 1920x1200
فرمت: JPG
تعداد فایل: 50 عدد
سری: 94
 



ادامه مطلب ...


دانلود Lock My PC v4.9.2.905 نرم افزار قفل کامپیوتر

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار Lock My PC را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. شما با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید با فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Del کامپیوترتان را قفل کنید و با خیالی آسوده برای مدت زمان طولانی از کامپیوتر خود دور باشید. فشردن این کلید میانبر حتی سبب قفل شدن موس، مانیتور و درب سی دی رام نیز می شود و تنها فردی که رمز صحیح را داشته باشد قادر به باز کردن این قفل است. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه قفل خودکار است و در زمان هایی کاربرد دارد که کاربر زمان مشخصی را برای نرم افزار تعیین می کند که در صورت کار نکردن با سیستم به صورت خودکار قفل گردد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 



ادامه مطلب ...


دانلود Artweaver Plus v2.0.1.534 - ویرایشگری جدید و حرفه ای برای تصاویر

نرم افزار Artweaver Plus یک ویرایشگر تصویر بسیار حرفه ای است که قابلیت های گوناگونی را برای تدوین عکس ها در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این ابزار تنها 7.5 مگابایتی ظاهری شبیه به نرم افزار بسیار محبوب فتوشاپ داشته و تا حدودی هم امکانات فتوشاپ را به ارث برده است ؛ هرچند این دو از یک خانواده نیستند اما از نقطه نظرهای مختلف می توان این دو را نوعی هم خانواده نامید چرا که هردو ویرایشگر هستند اما نرم افزار پیش رو از نظر حجم و سادگی در بهره برداری به هیچ وجه قابلیت مقایسه با فتوشاپ نیست.
وجود ده ها براش و افکت در نرم افزار ، سازگاری با فرمت های مختلف عکس ها ، امکان استفاده کار با لایه های مختلف در این ابزار به مانند نرم افزار فتوشاپ ، وجود امکانات رایج و نسبتا حرفه ای برای ویرایش تصاویر ، بهره گیری و سازگاری با پردازنده های چندهسته ای برای افزایش سرعت عملکرد نرم افزار و بسیاری قابلیت های دیگر که می توان در Artweaver Plus به آن ها دست پیدا کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Artweaver Plus:
- وجود ده ها براش در نرم افزار
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- پشتیبانی از فرمت های مختلف در استفاده از تصاویر
- پشتیبانی از حالت Layering در نرم افزار
- وجود امکانات رایج برای ویرایش تصاویر
- وجود ده ها مدل افکت در نرم افزار
- ویرایش لایه های متنی
- پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای
- وجود تخته برای نقاشی در نرم افزار
- وجود History برای بازگردانی به مراحل عقب و جلو
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دانلود Spider Player Pro v2.5.0 - پلیری کوچک با قابلیت های بزرگ

 

Spider Player Pro نام موزیک پلیر بسیار سبک اما جالب و قدرتمندی است که در عین سادگی و سبکی قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد ؛ واسط کاربری و محیط کلی آن بسیار ساده اما جالب و جذاب طراحی شده است . پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی اولین خصوصیتی است که کاربران باید در هنگام استفاده از این ابزار بدانند ؛ نهایت کیفیت در خروجی با قابلیت پشتیبانی از اکثر تکنولوژی های موجود نظیر صداهای دالبی یا صداهای در اصطلاح 7 به 1 از جمله دیگر خصوصیات Spider Player Pro محسوب می شوند.
امکان تبدیل فرمت ها و همچنین استخراج فایل های صوتی از لوح های فشرده که همان Rip نام دارد در کنار قابلیت به نام DSP Effects Manager که می تواند در هنگام پخش فایل های صوتی بسیار جذاب باشد امکاناتی هستند که در گوشه و کنار واسط کاربری این نرم افزار به چشم می خورند.
پشتیبانی از زبان های مختلف زنده دنیا برای واسط کاربری ، پشتیبانی کامل از استانداردهای تعریف شده در فایل های صوتی و همچنین امکان تغییر تگ های موجود در فایل های صوتی از جمله قابلیت هایی هستند که می توان آن ها را در Spider Player Pro به وضوح مشاهده نمود. دو نسخه از این نرم افزار وجود دارد که یکی به صورت رایگان و دیگری به صورت Pro عرضه می شود ؛ نسخه ای که هم اکنون پیش روی شما کاربران قرار دارد Pro بوده و تمامی قابلیت های تولیده شده از سوی شرکت سازنده در این ابزار گنجانده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Spider Player Pro:
- پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی
- نهایت کیفیت در اجرا
- پشتیبانی از صداهای چندکاناله
- حجم کم و سهولت در نصب و استفاده از نرم افزار
- پشتیبانی از تمامی استانداردها
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا
- وجود پوسته های مختلف برای نرم افزار
- امکان تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر
- Rip کردن لوح های فشرده صوتی
- وجود رادیو اینترنتی با قابلیت ضبط صداها
- افکت های مختلف صوتی با پلاگین های موجود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دانلود Google Chrome v23.0.1271.97 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer9.0، نسخه 9 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...
 



ادامه مطلب ...


دانلود VirtualBox v4.2.2.81494 - اجرا و استفاده همزمان از چندین سیستم عامل

چندی پیش در یکی از پست هایمان نرم افزاری را معرفی کردیم که به کاربر اجازه نصب و راه اندازی چند سیستم عامل را می داد. البته نه به این صورت که چند سیستم عامل به صورت مجزا نصب شود، بلکه چند سیستم عامل در یک ویندوز بارگذاری شود و دقیقا به صورت مجازی! نرم افزاری که قبلا معرفی کردیم بسیار معروف بوده و البته هنوز هم بهترین به شمار می رود. آدرس مطلب این نرم افزار برروی نام این نرم افزار یعنی VMware Workstation کلیک نمائید. این بار قصد داریم ابزاری مشابه با VMware Workstation را معرفی کنیم. این نرم افزار محصول شرکت Sun می باشد. VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل می کند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا 450 مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Oracle تنها حدود 90 مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation  نیست. سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز 7 (Seven) است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور 2008 را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده ای به آن ها که قصد تماشای هنر مایکروسافت را ارائه ویندوز 7 را دارند. با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس، ویندوز و ... را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است. مدتی است که این کمپانی کشور ایران را از لیست کشورهای پشتیبانی خود حذف نموده و در کلامی واضح تر ایران عزیز را تحریم نموده است. گروه آسان دانلود آخرین نسخه از نرم افزار VirtualBox ساخت Oracle را برای دانلود به صورت کاملا رایگان ارائه می نماید تا ایرانیان عزیز به سادگی دریافت کنند.
 
قابلیت های کلیدی نرم افزار VirtualBox:
- حجم پائین تر نسبت به نرم افزار های مشابه
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز و از جمله ویندوز  ویندوز 7
- پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها
- سرعت مناسب در بارگذاری سیستم عامل ها
- قابلیت برقرار شبکه در میان سیستم عامل اصلی و مجازی
- استفاده از تمامی منابع سخت افزار نظیر درایو های نوری ، فلاپی درایو و ...
- قابلیت اتصال به اینترنت
- قابلیت نصب سیستم عامل از روی ایمیج
- قابلیت تنظیم فضای اشغالی از هارد، رم، گرافیک و ...
- قابلیت عکس گرفتن از سیستم عامل مجازی
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دانلود Mozilla Firefox v17.0 - شاهکاری جدید از بنیاد موزیلا

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.
نسخه جدید از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسی در ادامه برای دانلود کاربران عزیز فارسی زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندی های جدید موزیلا ، قرار است نسخه های بعدی تنها طی چند ماه آینده رونمایی شوند اما همین نسخه جدید هم می تواند گام بلندی برای پیروزی بر IE بردارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mozilla Firefox:
- واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتیبانی از HTML نسخه 5
- پشتیبانی از نسخه 3 CSS
- امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
- کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
- سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
- آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
- امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
- امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
- کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, :: 18:14 ::  نويسنده : سيدمرتضي مهدوي

دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی

بالاخره پس از مدت ها انتظار و طبق زمانبندی اعلام شده از سوی مایکروسافت ،‌ نسل بعدی معروف ترین سیستم عامل جهان یعنی ویندوز روز 1 آگوست به صورت رسمی به تولید انبوه رسید و در اختیار شرکت های سازنده قطعات سخت افزاری و لپ تاپ ها قرار گرفت تا سیستم های خود را با این ویندوز هماهنگ سازند. نسخه ای از ویندوز که برای تغییر دنیای سیستم عامل ها عرضه شده و از ابتدا هم مایکروسافت سرمایه گذاری فراوانی را روی ویندوز 8 انجام داده تا با ترکیبی از تجارب قبلی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها بتواند از سوی ویندوزی ارائه کند که هم از لحاظ واسط گرافیکی جذاب باشد و هم از لحاظ سرعت و کارآیی بتواند از ویندوز محبوب 7 پیشی بگیرد. مایکروسافت تا حدود زیادی توانسته به این خواسته دست پیدا کند چرا که طبق آمار بلاگ MSDN نسخه های آزمایشی این ویندوز برروی 16 میلیون سیستم رایانه ای نصب شده اند در حالی که نسخه نهایی سیستم عامل جدید MAC OS X تنها 7 میلیون بار دانلود شده است. با این حساب مایکروسافت توانسته به خواسته های خود دست یابد در حالی که این آمار برای نسخه آزمایشی می باشد. از سویی برنامه نویسان و دوستداران ویندوز پس از آزمایش برروی بخش های مختلف این نسخه آن را متفاوت تر از تمامی نسخه های قبلی می دادند حتی بیشتر از تحولی که ارائه ویندوز XP بعد از چند سال ایجاد کرد.
دقت داشته باشید هنوز هیچ کرک مطمئنی برای این نسخه از ویندوز ارائه نشده است و شما میتوانید به صورت 30 روزه از آن استفاده کنید. در صورت ارائه هرگونه کرک سالم ویندوز 8 می توانید آن را از آسان دانلود دریافت کنید! نسخه Windows 8 Enterprise کاملترین نسخه ویندوز 8 می باشد، شما در اینجا می توانید تفاوت نسخه های مختلف ویندزو 8 را دریابید.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ

دانلود كنيد نظر بديد.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاپ فا و آدرس setupfa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 7645
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1