S e t u p F a
دانلود نرم افزار
 
 

قفل گذاری روی درایوها

Odin HDD Encryption نام نرم افزاری امنیتی است که علاوه بر رمزگذاری انواع درایوهای مختلف، از اطلاعات شما در برابر ویروس و آلودگی های احتمالی محافظت می کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید درایوهای مختلف هارد دیسک خود را با الگوریتم پیشرفته رمزگذاری این نرم افزار ، رمزگذاری نمایید و از اطلاعات آن در برابر دسترسی افراد بیگانه و یا آلودگی ناشی از ویروس ها و بدافزارها جلوگیری کنید. این نرم افزار همچنین قابلیت رمزگذاری هارددیسک های اسکترنال و حافظه های فلش را نیز داراست. می توانید بخش خاصی از یک درایو را رمزگذاری کنید و مابقی را به صورت آزاد در دسترس دیگران قرار دهید.
برخی ویژگی های نرم افزار Odin HDD Encryption :
رمزگذاری درایوهای هارددیسک ، حافظه های فلش ، هارد اکسترنال و...
رمزگذاری با الگوریتم پیشرفته.
محافظت در برابر آلودگی به ویروس.
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.


 



ادامه مطلب ...


  • نرم افزار امنيت , نرم افزار امنیتی , نرم افزار انتی ویروس , نرم افزار ضد هک

  • امنیت از جمله مسائلی است که باید مورد توجه کاربران باشد چراکه این مسئله با سلامت رایانه و اطلاعات آنها ارتباط مستقیم دارد. حال آنکه کاربران برای تأمین امنیت رایانه خود هریک از روش و نرم افزارهای خاصی استفاده می کنند. یکی از نرم افزارهایی که مجموعه ای از امور را به صورت یکجا انجام می دهد و می توان خیال شما را به عنوان کاربر از جهت امنیت راحت نماید است. این نرم افزار امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد و توانایی حفاظت از رایانه شما در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، حملات هکرها و دیگر تهدیدات را داراست. همچنین نرم افزار فوق الذکر دارای سرعت بالا در اسکن فایل و پاکسازی سیستم از ویروس ها و دیگر بدافزارها را دارد. از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار می توان به امکان بروز رسانی از طریق اینترنت و استفاده اندک از منابع سیستم اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از وبلاگ جدیدترین برنامه ها دریافت نمایید.
    برخی ویژگی های نرم افزار:
    - محافظت از سیستم در برابر ویروس ، تروجان ، کرم اینترنتی ، کی لاگر و نرم افزارهای جاسوسی.
    - سرعت بالا در اسکن.
    - حفظ امنیت سیستم در برابر ایمیل های آلوده.
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
    - و...


ادامه مطلب ...


آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET نسخه هاي v3.x v4.x v5.x

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است، برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آپدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2013/01/05

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6945 نسخه اینترپرایز

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 17 دی 1391برچسب:, :: 19:16 ::  نويسنده : سيدمرتضي مهدوي

دانلود 50 Excelent Landscapes HD Wallpapers 94 عکس منظره

عنوان: عکس های بی نظیر با موضوع مناظر طبیعی - Excelent Landscapes Wallpapers
کیفیت: HD - عالی
رزولیشن: 1920x1200
فرمت: JPG
تعداد فایل: 50 عدد
سری: 94
 



ادامه مطلب ...


دانلود Lock My PC v4.9.2.905 نرم افزار قفل کامپیوتر

در این پست وب سایت میهن دانلود قصد داریم تا نرم افزار Lock My PC را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. شما با استفاده از این نرم افزار به آسانی میتوانید با فشردن کلیدهای ترکیبی Ctrl+Alt+Del کامپیوترتان را قفل کنید و با خیالی آسوده برای مدت زمان طولانی از کامپیوتر خود دور باشید. فشردن این کلید میانبر حتی سبب قفل شدن موس، مانیتور و درب سی دی رام نیز می شود و تنها فردی که رمز صحیح را داشته باشد قادر به باز کردن این قفل است. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه قفل خودکار است و در زمان هایی کاربرد دارد که کاربر زمان مشخصی را برای نرم افزار تعیین می کند که در صورت کار نکردن با سیستم به صورت خودکار قفل گردد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
 



ادامه مطلب ...


دانلود Artweaver Plus v2.0.1.534 - ویرایشگری جدید و حرفه ای برای تصاویر

نرم افزار Artweaver Plus یک ویرایشگر تصویر بسیار حرفه ای است که قابلیت های گوناگونی را برای تدوین عکس ها در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این ابزار تنها 7.5 مگابایتی ظاهری شبیه به نرم افزار بسیار محبوب فتوشاپ داشته و تا حدودی هم امکانات فتوشاپ را به ارث برده است ؛ هرچند این دو از یک خانواده نیستند اما از نقطه نظرهای مختلف می توان این دو را نوعی هم خانواده نامید چرا که هردو ویرایشگر هستند اما نرم افزار پیش رو از نظر حجم و سادگی در بهره برداری به هیچ وجه قابلیت مقایسه با فتوشاپ نیست.
وجود ده ها براش و افکت در نرم افزار ، سازگاری با فرمت های مختلف عکس ها ، امکان استفاده کار با لایه های مختلف در این ابزار به مانند نرم افزار فتوشاپ ، وجود امکانات رایج و نسبتا حرفه ای برای ویرایش تصاویر ، بهره گیری و سازگاری با پردازنده های چندهسته ای برای افزایش سرعت عملکرد نرم افزار و بسیاری قابلیت های دیگر که می توان در Artweaver Plus به آن ها دست پیدا کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Artweaver Plus:
- وجود ده ها براش در نرم افزار
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- پشتیبانی از فرمت های مختلف در استفاده از تصاویر
- پشتیبانی از حالت Layering در نرم افزار
- وجود امکانات رایج برای ویرایش تصاویر
- وجود ده ها مدل افکت در نرم افزار
- ویرایش لایه های متنی
- پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای
- وجود تخته برای نقاشی در نرم افزار
- وجود History برای بازگردانی به مراحل عقب و جلو
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دانلود Spider Player Pro v2.5.0 - پلیری کوچک با قابلیت های بزرگ

 

Spider Player Pro نام موزیک پلیر بسیار سبک اما جالب و قدرتمندی است که در عین سادگی و سبکی قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد ؛ واسط کاربری و محیط کلی آن بسیار ساده اما جالب و جذاب طراحی شده است . پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی اولین خصوصیتی است که کاربران باید در هنگام استفاده از این ابزار بدانند ؛ نهایت کیفیت در خروجی با قابلیت پشتیبانی از اکثر تکنولوژی های موجود نظیر صداهای دالبی یا صداهای در اصطلاح 7 به 1 از جمله دیگر خصوصیات Spider Player Pro محسوب می شوند.
امکان تبدیل فرمت ها و همچنین استخراج فایل های صوتی از لوح های فشرده که همان Rip نام دارد در کنار قابلیت به نام DSP Effects Manager که می تواند در هنگام پخش فایل های صوتی بسیار جذاب باشد امکاناتی هستند که در گوشه و کنار واسط کاربری این نرم افزار به چشم می خورند.
پشتیبانی از زبان های مختلف زنده دنیا برای واسط کاربری ، پشتیبانی کامل از استانداردهای تعریف شده در فایل های صوتی و همچنین امکان تغییر تگ های موجود در فایل های صوتی از جمله قابلیت هایی هستند که می توان آن ها را در Spider Player Pro به وضوح مشاهده نمود. دو نسخه از این نرم افزار وجود دارد که یکی به صورت رایگان و دیگری به صورت Pro عرضه می شود ؛ نسخه ای که هم اکنون پیش روی شما کاربران قرار دارد Pro بوده و تمامی قابلیت های تولیده شده از سوی شرکت سازنده در این ابزار گنجانده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Spider Player Pro:
- پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی
- نهایت کیفیت در اجرا
- پشتیبانی از صداهای چندکاناله
- حجم کم و سهولت در نصب و استفاده از نرم افزار
- پشتیبانی از تمامی استانداردها
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا
- وجود پوسته های مختلف برای نرم افزار
- امکان تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر
- Rip کردن لوح های فشرده صوتی
- وجود رادیو اینترنتی با قابلیت ضبط صداها
- افکت های مختلف صوتی با پلاگین های موجود
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دانلود Google Chrome v23.0.1271.97 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم

مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer9.0، نسخه 9 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...
 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

دانلود كنيد نظر بديد.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاپ فا و آدرس setupfa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 7654
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1