S e t u p F a
دانلود نرم افزار
 
 

دانلود DVD X Studios CloneDVD v6.0.3.5 - نرم افزار کپی دی وی دی های محافظت شده

 

DVD X Studios CloneDVD بی شك یكی از یکی از کاملترین نرم افزارهایست که می تواند امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار دهد تا آن ها بتوانند به سادگی کار رایت برروی انواع لوح های فشرده را به شکل های مختلف انجام دهند. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار با شكستن كدها و قفل های محافظتی و منظقه ای دی وی دی ها به سادگی می توانید از دی وی دی هایی كه در برابر رایت محافظت شده اند را به راحتی از آن كپی برداری كنید. این نرم افزار به وسیله تکنولوژی transcoding توانایی فشرده سازی فیلم های DVD را با کمترین افت کیفیت دارا می باشد. به طوری که می توانید از روی فیلم DVD زبان و صدای مورد نظر خود را انتخاب کرده و این نرم افزار فیلم را به اندازه حجمی که مشخص کرده اید فشرده کند. به صورت مثال شما میتوانید با این نرم افزار قدرتمند فیلمهای دی وی دی با ظرفیت 8.5 گیگابایتی را بر روی دی وی دی های 4.7 گیگابایتی بدون افت كیفیت و با كیفیت عالی رایت نمایید. با استفاده ازاین نرم افزار قدرتمند شما میتوانید به سادگی از دی وی دی های خود كپی تهیه كنید و یا اینكه از آنها بر روی سیستم خودتان بك آپ تهیه نمایید و با فرمت ISO ذخیره نمایید. و دی وی دی های فیلم خود را تبدیل به فرمتهای AVI, ASF, iPod MP4, PSP MP4, 3GP, etc نمایید. در صورتی كه دی وی دی های شما دارای قفل های CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS باشد به راحتی با یك كلیك این محدودیها را حذف نمایید.همچنین با كمك این نرم افزار میتوانید از دی وی دی های فیلم و تبدیل فرمت آنها برای Apple iPod, PSP, Zune, Smart Phone, etc... استفاده كنید.

قابلیت های كلیدی نرم افزار DVD X Studios CloneDVD:
- قابلیت بك آپ گیری و كپی از فیلمهای دی وی دی و تبدیل آنها
- قابلیت رایت انواع فیلم به صورت VCD و یا DVD با كیفیت عالی
- پشتیبانی از اکثر فرمت های مختلف چند رسانه ای
- تبدیل و فشرده سازی DVD-9 به DVD-5 با كیفیت بالا
- كپی و تكثیر از DVD های قفل دار و خش دار
- پشتیبانی از انواع فرمت ها در ایمیج لوح های فشرده
- سازگاری با تمام سخت افزار ها و CD/DVD writers
- قابلیت ایمیج گیری از لوح های فشرده و تبدیل آنها
- حجم مناسب با توجه به قابلیت های نرم افزار
- تبدیل فیلمهای AVI, ASF, 3GP برای Smart Phone, MP4 for Apple iPod, MP4 for Sony PSP
- برداشتن محدودیت منطقه ای و قفل DVD و حذف CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS
- کپی فیلم های دی وی دی برروی لوح های فشرده دی وی دی  و گرفتن ایمیچ
- بهترین کیفیت ممکن در كپی فیلم ها ی NTSC  و PAL
- پشتیبانی كامل از دی وی دی های DVD-R(W), DVD+R(W), DVD DL-RW, DVD DL+R
- قابلیت تبدیل MPEG4 یا كیفیت عالی
- قابلیت پشتیبانی از دی وی دی های دو لایه و كپی و رایت DVD-9
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- محیط کاربری بسیار جالب و جذاب و كپی تنها با یك كلیك
- پشتیبانی از زبانهای مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2013/01/13

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب ...


آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee آپدیت 6954 نسخه اینترپرایز

امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.



ادامه مطلب ...


دانلود Casit Guard v5.0 - نرم افزار كاسيت رمزگذاری بر روی فایل و فولدرها

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده كه خواسته اید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری كرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این كار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان كرده اید كه نتایج دلخواه شما را نداشته اند. اما اكنون باز هم آزمایشگاه پیشرو سیستم بعد از حدود یک سال و نیم اقدام به ارائه و انتشار نسخه جدید نرم افزار بسیار مفید و كاربردی محافظ كاسیت كرده است كه علاوه بر امكانات فراوانی كه داراست به زبان شیرین فارسی طراحی شده و در اختیار تمام ایرانیان و شما كاربر عزیز قرار داده است. شما با استفاده از آن می توانید از فایل ها و پوشه های خود در برابر دیگران محافظت نمایید. محافظ كاسیت كه توسط علی نصیری طراحی گردیده است نرم افزاری است كه برای قفل كردن فایل ها و پوشه های شخصی شما به كار می رود و این امكان را برای شما فراهم می كند تا بتوانید علاوه بر پوشه ها، فایل های مورد نظر خود را نیز با امنیتی فوق العاده قفل گذاری كرده تا دیگران به هیچ وجه نتوانند به فایل ها و پوشه های شما دسترسی یابند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Casit Guard:
- زبان فارسي (كامل)
- تغییر پوسته نرم افزار
- گرافيك بالا و زيبايي نرم افزار
- محیط ساده و كاربر پسند
- برطرف شدن باگ هاي نسخه هاي قبل
- پشتيباني از انواع فايل ها و فرمت هاي مختلف
- امنیت فوق العاده بالا در حفاظت فايل ها و پوشه ها
- اضافه كردن پسورد ساز جهت بالا بردن امنيت پسورد
- طراحي سيستم بايگاني (ليست محافظت شده ها)
- جستجو در بايگاني و معرفي به جايگاه با يك كليك
- طراحي نسخه جديد قفل پوشه
- اظافه كردن بانك اطلاعات به نرم افزار جهت ثبت تمامي فايل ها و پوشه هاي قفل شده
- امكان پشتيبان گيري و بازگرداني تمامي اطلاعات نرم افزار
- امكان گزارش گيري از ليست فايل ها و پوشه هاي قفل شده
- امكان تغيير رمز ورود به نرم افزار به همراه سوال و جواب امنيتي
- امكان بازيابي رمز فراموش شده براي ورود به نرم افزار (مانند ايميل ياهو)
- سيستم ارسال ايميل به همراه فايل ضميمه
- قابليت به روز رساني نرم افزار
- برطرف کردن مشکل بازیابی رمز عبور
- اضافه شدن راهنماي فارسي استفاده از نرم افزار
- اضافه شدن آموزش نصب فونت فارسي
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...
 



ادامه مطلب ...


 

PhotoKey نرم افزاریست برای کاربرانی که قصد اضافه کردن افکت ها و همچنین جلوه های ویژه به تصاویر خود را دارند. این ابزار کارآمد با دارا بودن طرح های گوناگون در نرم افزار با امکان حذف بخش های مختلف عکس مثل پس زمینه و جای گزینی عکس دیگر به جای آن کار را برای کاربران بسیار آسان خواهد کرد تا بتوانند تصاویر متفاوت از عکس اولیه پدید آورند. این ابزار که نسخه جدید آن به تازگی ارائه شده با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج و همچنین استفاده از کیفیت بالا در ذخیره سازی و همچنین اضافه کردن افکت ها خروجی های با کیفیتی را تحویل کاربران می دهد.
مدیریت هزاران تصاویر تنها با چند کلیک ساده، اضافه کردن سایه به تصاویر افراد ، قابلیت ساخت طرح صفحه ابتدایی برای مجلات و البته ابزارهایی بسیار انعطاف پذیر برای عکاسان از جمله مواردی هستند که در این نرم افزار تعریف شده اند. نرم افزار PhotoKey با حجم مناسبی که دارد با قابلیت پردازش سریع تصاویر و البته سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربرانی که قصد دارند تا به صورت مبتدیانه و یا حتی حرفه ای تصاویر را به همراه افکت هایی جذاب می تواند گزینه ی فوق العاده ای باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Fxhome PhotoKey Pro:
- پس زمینه های آبی و سبز برای ویرایش تصاویر
- پشتیبانی از فرمت های رایج
- قابلیت کار برروی دسته ای از فایل ها
- پشتیبانی از حالت Layering
- اضافه کردن افکت های زیبا و جذاب با تصاویر
- قابلیت سایه انداختن به تصاویر
- استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر
- قابلیت طراحی کارت ویزیت
- اضافه کردن متن ، لوگو و ... به تصاویر
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 



ادامه مطلب ...


دانلود Windows XP SP3 x86 Integrated January 2013+SATA - ویندوز ایکس پی، سرویس پک سه همراه با جدیدترین آپدیت ها

ویندوز اکس‌ پی یکی از سیستم ‌عامل ‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس ‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌ تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز اکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز اکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم‌عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز اکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد. نسخه ی نهایی سرویس پک سه ویندوز ایکس پی دارای شماره ساخت 5.1.2600.5512 می باشد و تمام آنچه پیش از این تاریخ به عنوان ویندوز ایکس پی سرویس پک سه دیده و شنیده اید همگی یا نسخه های آزمایشی بوده اند و یا به دلیل به همراه داشتن آپدیت های جدید به عنوان سرویس پک سه نامیده می شدند. نسخه ی نهایی بدون شک همین هست که مقابل شما قرار دارد! Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این 4 سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور 2008 داراست.
ویندوز XP در ویراشهای مختلفی ارائه شده‌است که از رایج ترین آنها می‌توان به ویندوز XP ویرایش خانگی برای کاربران خانگی ویندوز XP حرفه‌ای که قابلیت‌های دیگری همچون پشتیبانی از دامنه ویندوز سرور را دارد مناسب کاربران حرفه‌ای و تجاری است، اشاره کرد. ویندوز XP ویرایش Media Center نیز در حقیقت همان ویندوز XP حرفه‌ای است که قابلیت‌های اضافی در مورد سیستم‌های چند رسانه‌ای همچون تماشای TV، مشاهده DVD و شنیدن موزیک دارد. ویندوز XP ویرایش Tablet PC برای اجرا در پلت فرم‌های Table PC طراحی شده‌است. همچنین دو ویرایش ۶۴ بیتی از ویندوز XP وجود دارد: ویندوز XP ویرایش ۶۴ بیتی برای پردازنده‌های تیانیوم و ویندوز XP ویرایش حرفه‌ای x۶۴ برای پردازنده‌های x۸۶-۶۴ ویندوز XP به خاطر بهبود کارایی و پایداری نسخه‌های قبلی ویندوز، مورد توجه قرار گرفته‌است. در ویندوز XP، واسط گرافیکی کاربر کاملاً از نو طراحی شده‌است و بسیار کاربرپسندتر از نسخه‌های قبلی ویندوز مایکروسافت است. قابلیت‌های مدیریت نرم افزاری جدیدی در XP معرفی شده‌اند که کاربران را از جهنم DLLها که در نسخه‌های قبلی همه را به ستوه درمی آورد، رهایی می‌بخشد. XP اولین نسخه از ویندوز است که از فعال سازی محصول برای مقابله با قوانین تخلف نرم افزاری استفاده می‌کند. با وجود تمام قابلیت‌های موجود، XP به خاطر آسیب پذیری‌های امنیتی، وجود برنامه‌های جانبی مایکروسافت همچون اینترنت اکسپلورر و ویندوز مدیا پلیر در ویندوز به صورت پیش فرض و برخی زمینه‌های واسط کاربر، مورد انتقاد کاربران قرار گرفته‌است. در ویرایش اصلی ویندوز، ویرایش خانگی برای کاربران خانگی و ویرایش حرفه‌ای، برای کاربران حرفه‌ای و تجاری است. علاوه بر این ویرایش Media Center نیز موجود می‌باشد.

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ 01.2013 می باشد.
- ویندوز اکس پی سرویس پک سه از لحاظ ظاهر هیچ تفاوتی با نسخه های قبلی ندارد و در عین سادگی ظاهر از لحاظ کارایی بسیار قدرتمندتر و حرفه ای تر است.
- قابلیت آپدیت ویندوز و دانلود آخرین آپدیت های مایکروسافت و استفاده از بخش Windows Update سیستم عامل که ویندوز شما را کاملا برای سایت مایکروسافت معتبر و رسمی می کند، میسر شده است!

ویژگی های Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated January 2013+SATA:
- آخرين آپديت ويندوز ايكس پي تا Update January 2013
- بهبود امنیت در Internet Explorer
- نصب ويندوز به صورت 100% ريجيستر مایکروسافت بدون نياز به سريال نامبر
- دارا بودن درایور های SATA (جهت رفع مشکل نصب ویندوز ایکس پی در شناسایی هارد های ساتا و مشکل نصب بر روی لپ تاپ ها)
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع كار با اینترنت و شبكه
- بدون هرگونه برنامه و نرم افزار اضافی
- فاقد پوسته ها و تم ها اضافی و والپیپر های غیر اورجینال
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- حذف برنامه اضافی Windows Messenger و MSN Explorer
- ویژگی Network Access Protection
- ویژگی black hole router detection
- رفع مشكلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا
- رفع مشكلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- و ...
 



ادامه مطلب ...


دانلود Active ZDelete v7.1.3 - نرم افزار حذف ایمن فایل ها از سیستم

گاهی امنیت ایجاد می کند فایل ها به طور کامل پاک شوند ؛ همانطور که امکان بازیابی فایل های پاک شده وجود دارد این امکان هم به واسطه نرم افزارها فراهم شده تا کاربر بتواند به طور کامل هرآنچه از اطلاعات می خواد به صورت کامل از حافظه مورد نظر حذف کند تا امکان بازیابی آن ها با هر روش و ترفندی وجود نداشته باشد. حذف کامل فایل هایی نظیر فایل های شخصی ، کش اینترنت ، فایل هایی که از وبگردی ایجاد شده اند ، تاریخچه وبگردی و به طور کلی همه فایل ها قابلیتی است که نرم افزار Active ZDelete Net به کاربران ارائه می دهد. این ابزار بسیار مفید که امنیت فوق العاده ای هم دارد به سبب امکانات و امنیت بالا و درصد کم خطاها در بسیاری از مراکز حساس دولتی در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
همین قابلیت مهم اصلی ترین امکانی است که در این ابزار گنجانده شده است ؛ Active ZDelete Net با یک واسط کاربری گرافیکی امکان حذف کامل اطلاعات را فراهم می کند. البته امکاناتی هم در نرم افزار گنجانده شده که بسیاری از کارها را به صورت خودکار انجام می دهد ، مثلا این امکان فراهم شده تا به صورت خودکار فایل های حاصل از وبگردی پاک گردند که در ادارات و شرکت ها و یا حتی سیستم های خانگی برای افزایش ضریب امنیت می تواند بسیار مفید باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Active ZDelete Net:
- پاک نمودن اطلاعات شخصی به صورت کامل
- امکان استفاده از Drag & Drop در بسیاری از عملکردها
- امنیت بالای نرم افزار و درصد کم در اشتباهات
- پاک کردن کش اینترنت ، فایل های ایجاد شده از وبگردی و ...
- امکان تعیین عملکرد خودکار برای بخش هایی از نرم افزار
- قابلیت زمان بندی نرم افزار برای پاکسازی فایل های تعیین شده
- واسط کاربری کاملا گرافیکی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دانلود Readiris Corporate v12.0.5702 ME - نرم افزار تشخیص متن از تصویر

همه ما به این نکته واقف هستیم که دنیای دیجیتالی نرم افزارها و البته سخت افزارهای رایانه ای چند ساله ای است که پیشرفت فوق العاده ای داشته است. هرروز ده ها دست آورد جدید و نو در سراسر جهان به وسیله شرکت های مختلف ارائه می شود که هریک می تواند کاربران را انجام کارهای روزمره یاری دهد و گاهی هم آنقدر اهمیت پیدا می کند که بشر بدون آن به هیچ وجه نمی تواند کارها را دنبال کند. یکی از تکنولوژی هایی که در این چند ساله بسیار شهرت یافته OCR است. تکنولوژی بسیار مفیدی که به وسیله آن نرم افزارها قادرند متن ها را از درون تصاویر جداکنند یعنی قابلیت تشخیص متن داخل تصاویر را دارند.
این قابلیت برای ما کاربران وقتی اهمیت زیادی پیدا می کند که برای مثال ما بخواهیم متن موجود در یک عکس را تایپ کنیم یا این که آن را پس از اسکن به صورت یک کتاب چاپ کنیم اینجاست که اگر این تکنولوژی نبود می بایست زمان زیادی برای تایپ آن متن بلند صرف می شد. ما برای این پست نرم افزاری در نظر گرفته ایم که قابلیت شناسایی متن داخل تصاویر را دارد. Readiris یکی از معروفترین ابزارهای موجود در این زمینه است. نرم افزاری بسیار کارآمد که امروزه در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد و به سبب هماهنگی با زبان های مختلف دنیا کاربران آن را به عنوان اولین انتخاب خود مطرح می کنند. در استفاده از این ابزار تنها چیزی که نیاز است عکس با کیفیت 300dpi باشد تا نرم افزار بتواند با تکنولوژی برتر و دقت بسیار بالا متن داخل عکس را شناسایی و به صورت یک سند ذخیره کند. از قابلیت های مهم این ابزار می بایست به دقت بسیار بالا در شناسایی متن ها اشاره کرد که در کمتر نرم افزار می توان این دقت را مشاهده کرد.
نسخه جدید Readiris با قابلیتی بسیار مفید برای ما فارسی زبان ها ارائه شده است. نسخه خاورمیانه ای که قادر به تشخیص زبان فارسی هم هست ؛ یعنی دیگر نیاز نیست ما متن های موجود در تصاویر را که به زبان فارسی است تایپ کنیم و می توانیم با استفاده از این ابزار آن را به یک متن تبدیل نمائیم. Readiris Corporate Middle East کامل ترین نسخه ای است که فعلا برای ما فارسی زبان ها ارائه شده است ؛ قابلیت هایی مثل ساخت اسناد PDF ، سازگاری با فرمت های مختلف در ورودی ، ساخت اسناد XPS ، اسکن و ارسال مستقیم به صورت ایمیل و ده ها ابزار برای کار برروی تصاویر هم جز قابلیت های جانبی این ابزار محسوب می شوند. این نسخه به صورت کامل به همراه کرک آماده شده تا شما کاربران آن را دانلود کرده و با صرفه جویی در وقت به کارهای خود با تکنولوژی OCR رسیدگی کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Readiris Corporate:
- جداسازی متن از تصاویر با تکنولوژی OCR
- ساخت اسناد PDF
- ساخت اسناد XPS
- ذخیره سازی سند اسکن شده با فرمت دلخواه
- ساخت با کیفیت ترین اسناد با کمترین حجم با تکنولوژی فشرده سازی
- سازگاری با فرمت های مختلف به عنوان ورودی
- شناسایی جدول های موجود در عکس ها
- اسکن عکس و ارسال متن جداشده به صورت مستقیم به ایمیل
- وجود ابزارهای مختلف برای کار برروی تصاویر
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- استفاده همزمان از چند عکس
- سازگار با زبان های مختلف زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دانلود PCRecovery FileRestore Pro v4.1.2 - نرم افزار بازیابی به ساده ترین شکل ممکن

نرم افزار PCRecovery FileRestore Professional ابزاریست ساده اما کارآمد برای بازیابی فایل هایی که به هر دلیلی چه خواسته و چه ناخواسته از روی حافظه های مختلف متصل به رایانه پاک می شوند. فایل هایی که گاهی اهمیت بسیار زیادی برای کاربران دارند و همین نرم افزار ریکاوری است که می تواند بسیار راهگشا باشد. این ابزار هم با پشتیبانی از انواع حافظه ها و همچنین سیستم فایل های رایج کار را برای کاربران در این زمینه راحت خواهد کرد ؛ با توجه به حجم بسیار مناسبی که دارد از سرعت فوق العاده ای هم در جست و جو و اسکن حافظه ی مورد نظر برای یافتن فایل های پاک شده بهره می برد.
بیش از 30 قابلیت برای این نرم افزار 1.5 مگابایتی ذکر شده که همه نشان می دهد خواسته های حرفه ای ترین کاربران هم با استفاده از این ابزار مرتفع خواهد شد. بازیابی پارتیشن های پاک شده ، درایوهایی که فرمت شده اند و اطلاعاتش از بین رفته اند ، بازیابی اطلاعاتی که به وسیله ویروس ها نابود شده و یا اشتباها از روی دیسک پاک شده اند ، پیش نمایش از یک سری فرمت های خاص قبل از بازیابی نهایی و ده ها قابلیت دیگر که نرم افزار PCRecovery FileRestore Professional یکجا کنار هم به کاربران هدیه می دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PCRecovery FileRestore Professional:
- بازیابی فایل های پاک شده
- بازیابی پارتیشن های حذف شده
- سازگار با سیستم فایل های مختلف
- سازگار با انواع حافظه ها
- شناسایی و سازگاری با صدها فرمت مختلف
- پیش نمایش از فرمت های مختلف قبل از بازیابی
- سرعت بسیار مناسب در اسکن
- اسکن تمامی سکتورها حتی بدسکتورها
- حجم بسیار مناسب نسبت به قابلیت های فراوان
- امکان تنظیم تمامی بخش های نرم افزار قبل از اسکن
- بازیابی چندین فایل مختلف به صورت یکجا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب ...


دو شنبه 18 دی 1391برچسب:, :: 13:59 ::  نويسنده : سيدمرتضي مهدوي

یک نرم افزار  بسیار کم حجم پخش صدا برای ویندوز



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ

دانلود كنيد نظر بديد.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاپ فا و آدرس setupfa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 7647
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1